Stuck in the 90's

Varför är Tyskland så vansinnigt efter ibland? Varför gör de reklam för kontokort på tunnelbanan här, som om det vore något nytt och jättehäftigt att kunna betala med kort? Varför säger alla här att man har ett kreditkort bara för att det är ett guldchip och präglade siffror på? Varför är kortläsarna lika stora som datorer? Varför kan man inte ha spotify i det här landet? Åh, dagens i-landsproblem!
Idag är det fredagen den 13:e, jag är ledig och har roat mig med att sova länge, äta frukost länge, städa badrummet, tvätta mina skor i tvättmaskinen, städa köket lite, städa mitt rum lite, skriva färdigt en jobbansökan och återupptäcka Myspace. Nu ska jag stryka. Och byta lakan. Spännande.

EDIT: Tack vare min allra finaste Johan har jag Spotify nu. OCH det funkar! Fast jag är i Tyskland! Hah!

Kommentarer
Postat av: Nils

Håller sannerligen med. Lidl-kaoset liksom (undrar för övrigt om de har några fackliga rättigeter)

2009-03-18 @ 07:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0