Sjuk måndag

Så var det måndag igen, och för att göra denna dag om möjligt ännu tristare så är jag fortfarande sjuk. Eller nästan sjukare faktiskt för nu har jag inte bara ont i halsen och vadd i huvudet utan hosta också. Jag bara väntar på att jag ska bli snorig också utöver detta. Eftersom jag är student kan jag inte heller ligga i sängen och dricka te och ha Harry Potter-maraton, vilket man normalt sett gör när man är sjuk, utan jag måste läsa tysk bok och plugga grammatik. Hurra! Har dessutom redan tröttnat på samtliga av mina fem te-sorter och godiset är slut. En bedrövlig måndag är det. Men jag kanske återkommer senare under dagen med en liten rapport om veckan som gått, för den har varit allt annat än bedrövlig!

Kommentarer
Postat av: Helena

oj oj jag har missat en massa inlägg hos dej! nu gäller det att läsa ifatt! inlägget om boktipset gillade jag! jag behöver bra boktips och den boken lät riktigt spännande! :) stackars dej som är sjuk, hoppas att du snart är på benen igen! Kan du inte unna dej lite harry potter ändå? tysk grammatik låter ju inte sååå medicinerande å uppiggande direkt! hur går det förresten med den tyska uppsatsen? Idag ska jag iväg och träna och försöka läsa lite böcker. jag har varit otroligt dålig på att plugga de senaste dagarna.. ha det fint, kramar och antikroppar till dej

2009-10-06 @ 08:24:48
URL: http://komketchup.blogspot.com
Postat av: Linnea

Boken är vansinnigt spännande! Jag hade den t.o.m på bryggan på landet och riskerade att vattenskada den för att den var så bra :) Vi har precis börjat med vår uppsatskurs, jag har valt ämne och skrivit en liten disposition och ska nu börja leta litteratur. Jag ska skriva om de skillnader som fanns mellan kvinnor i Väst- och Östtyskland och hur dessa skillnader har påverkat kvinnornas situation idag. Jag hoppas att det blir lika intressant som jag har tänkt mig ;) Ha det fint du med, och plugga på! Kramar

2009-10-06 @ 18:56:13
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0