Majspejs

Varför, varför krånglar MySpace så mycket? Varannan gång jag loggar in blir det error, när jag försöker gå in på någons sida blir det error och nu när jag ska skriva comments blir det också error. Jag, och många med mig uppenbarligen, tycker att det är snudd på obligatoriskt att skriva ett "tack för adden"-inlägg när en artist man beundrar har valt att acceptera en som vän. Jag gillar att tanken på att de där människorna som man ser upp till och som har förändrat ens liv litegrann med sin underbara musik faktiskt vill ha sina fans, oss vanliga dödliga som vänner. Så jag tänkte skriva en comment till Ane Brun men nehej! ERROR! Ane Brun får för övrigt vara dagens musiktips till alla som gillar lugn, vacker musik sjungen av en sångerska med speciell röst. Och så kommer hon ju från Norge också som jag har en liten förkärlek för. Det här inlägget om något tyder på att jag börjar utveckla ett alldeles för stort beroende av MySpace. Vilket ju är ganska ofarligt så det är ett beroende jag planerar att videreutveckla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0