Wish I was dead

Igår hade vi tenta. Sen hade vi tentafest. Med betoning på fest. Jag hade tänkt ta det lite sådär halvlugnt så att jag kunde göra något vettigt idag. Det gick sådär. Nu sitter jag här, lagom sliten och med väldigt roliga bilder på kameran och jag nekar inte till att kvällen var lyckad. Eftersom jag aldrig har höga förväntningar på Stallarna (studentpub, bra att veta för er som inte bor i Växjö) så blir jag ofta glatt överraskad kvällar som den igår. Att större delen av alla människor jag känner i Växjö också var där gjorde helt klart sitt till. Kvällen bjöd på såväl Twister och efterlängtade bekännelser, som lite improviserad pole-dancing framåt natten. Vilket gör att jag med all rätt intar en lite tystare och lugnare hållning idag...


Kommentarer
Postat av: Någon

När kommer bilderna från kvällen da? Du borde publicera liiite fler bilder i dina inlägg tycker jag...Annars är det väldigt underhållande att få läsa om dina dagar och äventyr! Fortsätt så!

2007-04-28 @ 13:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0