Framtidsutsikter?

Jag hittade det här roliga på min bästa väns blogg.

Hej,
Jag heter Siri André och bor i Karlshamn. Jag är 55 år gammal och arbetar som konsult. Mina intressen är att  spela basket och vattna blommor. Jag har fyra barn. Mina ögon är svarta och mitt hår är svart, grått och rött. Min musiksmak är techno och r'n'b och min favoritartist är Feist.

Gör så här:
Som ditt förnamn sätter du ditt mellannamn och ditt efternamn tar du av din
närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss
och din ålder tar du av din mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med och
dina intressen är sånt du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som percingar (öronen räknas). Din hårfärg är samma
som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna.
Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medans favoritartisten/bandet
är den vars låt du senast lyssnade på.

Åh! Ångest! Tänk om mitt liv på allvar kommer att se ut sådär om 33 år?! Jag vill inte bo i Karlshamn, jag vill inte arbeta som konsult och jag vill definitivt inte ha fyra barn. Fast om mitt hår är svart/grått/rött måste det innebära att jag typ är punkare, med svart som naturlig hårfärg, lite röd färg i det och så de läskiga gråa håren som börjar dyka upp. Jag har svårt att se att jag skulle bli punkare på gamla dar men det hade onekligen varit rätt coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0