Fyra nyanser av svart

Det slår mig nu när jag håller på och packar inför jullovet och har spridit ut halva garderoben över sängen att mer än hälften av mina kläder är svarta. Med lite inslag av grått och vitt. Hur tråkigt är inte det? Riktigt tråkigt! Men praktiskt förstås. Förutom att allt vad damm och ludd och skräp heter syns så väl på svarta kläder. Jag köpte i alla fall en klargrön kappa idag, med stora runda knappar och söt krage. Och mina svarta kläder får jag väl liva upp med min färgstarka personlighet. Hah!

Kommentarer
Postat av: svartklädesmannen

hålltyst! svarta kläder är alltid bäst. om man kommer på sig själv med att ha parat ihop två svarta strumpor, då vet man att man har gjort rätt, är det en svart och en vit, så vet man vilken det är fel på.
svart är den mest überfantastische färg vi har, så kassera det andra säger jag!

2007-12-24 @ 00:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0