Skin

Det här med olika subkulturer och stilar fascinerar mig. Jag tycker det är intressant hur man kan uttrycka sin personlighet genom musik, kläder och hår. Jag såg äntligen This Is England för ett par veckor sedan, en film jag velat se sedan första gången jag hörde talas om den. Och ja, den motsvarade mina förväntningar. Men redan långt innan jag såg den tog jag den här bilden på mig själv. Det är roligt att experimentera med olika stilar, kanske hade jag sett ungefär såhär om jag hade varit skinhead?



Och nu förutsätter jag att ingen tror att det är nazi-skins jag pratar om. Isåfall får ni faktiskt ta och se ovan nämnda film och lära er ett och annat.

Kommentarer
Postat av: helena

åh den filmen e så bra!!! och du liknar faktiskt en av tjejerna i filmen, glömt va hon hette men hon som rakade lillkillen!

2007-12-05 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0