Fashion rules

I lördags när jag skulle ut och göra stan osäker valde jag in i det sista mellan att ta på mig min nya 50-taliga klänning och att vara mer bekväm i jeans, converse och rutig blus. Jag beslutade mig för att vara bekväm. Och fick höra att jag såg ut som en rockabilly-brud eller skinhead-tjej. Intressant! Tänk att gränsen mellan olika stilar kan vara så hårfin. Jag kanske borde testa hårdrocks-stilen nästa gång. Eller så tar jag det säkra före det osäkra och väljer prickig kjol och kinaskor. Pop är trots allt det jag är bäst på.

Jag bjuder på några fler bilder!

  Stilig lillebror nr 1 tar studenten


  Stilig lillebror nr 2 på niornas avslutningsbal


  Snyggaste midsommartårtan ever!


  I den här utstyrseln ser jag tydligen rockabilly ut (men jag har inte fullt så breda axlar i verkligheten)


  Och så här ser jag ut annars ungefär


  Igår var det galet varmt här i Stockholm och jag var med Maria ute på Djurgården och turistade lite


  Vi satt på Waldemarsudde och hade fruktstund. På andra sidan vattnet ligger den här
                                     pampiga byggnaden. Men vad är det? Mina stockholmskunskaper är dåliga tydligen...

Kommentarer
Postat av: sara

japps det kanns helt sjukt. allt ar helt overkligt. Ha det underbart i grekland! skriv hur det var nar du kommer hem..

2007-07-18 @ 08:54:04
URL: http://satshel.blogg.se
Postat av: sara

japps det kanns helt sjukt. allt ar helt overkligt. Ha det underbart i grekland! skriv hur det var nar du kommer hem..

2007-07-18 @ 08:54:21
URL: http://satshel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0