I have to go to work

Idag jobbar jag för sjätte dagen i sträck. Imorgon är jag ledig. Behöver jag säga hur mycket jag längtar till att klockan blir 20.00 så att jag får gå hem? Trots sovmorgonen imorse är jag helt slut i huvudet. Jag har drömt tusen märkliga saker inatt och vaknade upp i halvsvettiga lakan med skrynklor på huden. Härligt. Men det var värt att offra lite sovmorgon för att fira mammas födelsedag igår. Efter jobbet blev jag hämtad av min privata chaufför Johan och sen åkte vi ut till landet efter att ha fixat en present i sista stund. Ett presentkort på Zetas trädgård blev det så nu har vi förhoppningsvis hallonbuskar på baksidan av huset snart! Jag hade gärna stannat kvar där ute i lugnet, det är sol och 19 grader i vattnet och smultronen har precis blivit mogna så jag hade inte haft problem att sysselsätta mig precis. Men jag får stå ut i den bullriga staden en och en halv vecka till innan det är dags för semesteeeer. Frågan är bara vad jag ska hitta på då för än har jag inga planer. Tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0