Glasögonorm?

Imorgon ska jag till optikern. Jag har klagat över att jag inte kan läsa skyltar på långt håll, att jag inte ser textremsan på tv:n om jag sitter för långt ifrån, att jag inte kan se vad det står på whiteboarden om jag sitter för långt bak i klassrummet. Och ja, jag har tänkt gå och göra en synundersökning men jag har uppenbarligen svårt att få tummen ur. Tur att min mamma ska till optikern just imorgon på min lediga dag och att hon har bokat en tid till mig med. Jag är lite sugen på att skaffa glasögon nämligen. Det kanske låter dumt men jag tycker att det är snyggt. Riktigt snyggt om man passar i det. Så dum som jag är hoppas jag, innerst inne, lite på att syntestet går dåligt.
Förresten har jag klippt luggen igen. Det blev kort. Väldigt kort om jag ska vara ärlig, men det är lika bra eftersom den växer så snabbt. Dessutom har ju underbaraste Amélie superkort lugg så helt fel kan det ju inte vara?

Kommentarer
Postat av: vera igen

vad roligt att du har börjat skriva igen efter en liten paus, nu tillhör din blogg till mina internetsidor som jag läser varje dag på jobbet ;) kram!

2007-06-27 @ 14:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0