Andrahand

Lyckan är fullkomlig! Det har öppnat en second hand-butik mitt i Växjös lilla stadskärna. Och inte nån sunkig Myrorna/Emmaus/Röda Korset som kan få för sig att försöka sälja vilka gamla trasor som helst, utan en riktigt fin affär med utvald vintage. Klänningar, nästan oanvända skor och örhängen. Jag ska se till att bli stammis så jag slipper se ut som resten av studentbefolkningen. Annars gjorde jag ett riktigt fynd idag, på Stadium av alla affärer hittade jag en adidas-zipjacka som ser sådär härligt retro ut. För bara 299 pix! Den blir perfekt att slappa runt i alla vanliga skoldagar när man är för trött för att ens försöka fundera ut vad man ska ta på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0