Jag faller så lätt för grupptryck...

...och nu sitter jag här med en blogg! Nu ska jag precis som alla andra uppdaterade människor dela med mig av mina vardagsbetraktelser, spännande upplevelser och innersta hemligheter. Eller så skriver jag helt enkelt när andan faller på och hoppas att någon vänlig själ har behållning av att läsa. Det är väl först nu jag kommer att få reda på hur intressant mitt liv egentligen är, hoppas att det händer tillräckligt mycket spännande för att hålla min nyfödda blogg vid liv! Annars skriver jag ändå, för att tömma huvudet på snygga formuleringar och för att fingrarna ska sluta klia. För att skriva, det gillar jag, så länge det är på mina egna villkor. En annan sak jag gillar är att våren har kommit till Växjö. Woho! Snön är i princip borta och termometern visar plusgrader. Kanske, kanske kan jag få använda mina nyinköpta skor snart?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ kompis! välkommen till bloggarnas underbara värld! ;)
ännu en blogg att läsa alltså, mycket trevligt! =)
kram!

2007-03-09 @ 12:23:33
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0