Pimp my hair

Dagens bästa händelse: Om exakt 30 min ska jag infinna mig utanför Veras port för en gemensam promenad in till stan där vi ska genomgå en extreme makeover. Eller ja, vi ska vara hårmodeller och bli klippta och färgade vad vi vet, förhoppningsvis blir det inte alltför extremt utan mest snyggt. Hoppas verkligen att inget strular till sig nu för jag är så trött på mitt hår att jag med all säkerhet skulle kunna raka av mig alltihop i ett svagt ögonblick. Förutsatt att jag hade ägt en rakapparat eller vad man nu rakar huvudet med. Kanske inte skulle vara så kul att bli förknippad med Britney Spears drastiska byte av frisyr dock. Egentligen är det här något som jag inte alls har tid med egentligen, men allvarligt talat kan man inte plugga varje vaken sekund. Och det är ingen dödssynd att få skriva omtenta heller. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul med hårmodell!
mig ville de minsann inte ha för att mitt hår var för kort. hoppas det blir bra! =)

2007-03-13 @ 18:40:07
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0