Don't you wish your girlfriend was hot like me?

Ännu en Girlylicious-kväll har nått sitt slut. Jag vet att det kan verka konstigt att jag kollar på Top Model och andra flickiga program, men jag vet att mååånga av mina tjejkompisar gör det. För det är ju onekligen underhållande! Idag var det dags för den spännande finalen och vi satt och höll tummarna för allt vi var värda. Till allas stora lycka (?) vann CariDee! Jag kan alltså sova gott inatt. Efter Top Model var det dags för treans nya programsatsning - Pussycat Dolls. Herregud. 9 tjejer ska tävla om att bli en ny Pussycat Doll. Bara namnet ger mig rysningar. PCD är kanske den mest kvinnoförnedrande kvinnliga gruppen jag vet. Deras motto verkar vara "var en frigjord och självständig kvinna, men se för guds skull till att vara ett sexobjekt samtidigt". Motsägelsefullt?! Jag citerar mig själv: Det finns inga för korta hotpants, för djupa urringningar eller för höga klackar om man är en Pussycat Doll. Bevare mig väl. Men lita på att jag kommer följa serien! Det kan ju bara bli bättre när första avsnittet dokumenterar hur hälften av tjejerna blir svårt magsjuka. Varför titta på dokumentärer på svt2 eller faktaprogram på discovery channel när det finns program som det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0