Green eyes

Det är något fel på mina ögon. Inte så stort fel i verkligheten, jag ser bara dåligt på långt håll. Något som jag hoppas på få avhjälpt med ett par skönt nördiga glasögon så fort jag orkar pallra mig iväg till en optiker. Men på bild blir mina ögon ofta helt mongo! Ibland ser jag helt skelögd ut (det kanske jag gör på riktigt också?), ibland ser jag ond ut och ibland ser mina ögon helt enkelt bara hysteriskt uppspärrade ut. Detta händer nästan bara när jag tar kort på mig själv, som nu när jag skulle försöka få en bild på min nyklippta lugg att skicka till min mor som alltid tycker att samtliga av hennes tre barn är alldeles för långhåriga. Tur att vi är så välartade i övrigt. Heh.
Skriver jag för mycket oväsentligheter i min blogg? Jag vet inte, men det kanske inte spelar så stor roll heller eftersom jag i första hand skapade den för mitt eget höga nöjes skull. Eller för att skriva av mig på svenska så att jag inte glömmer bort mitt modersmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0