Hit me!

Jag dör av uttråkning. Därför sitter jag och tittar på "Victorias Secret fashion show 2006" och inser att jag kan namnet på lite för många fotomodeller. Jag funderar också på vad jag egentligen ska tycka om Justin Timberlake eftersom han uppträder med jämna mellanrum i det här programmet. Det dumma är att jag har tusen saker jag skulle kunna göra, t.ex plocka bort den rena tvätten från tvättställningen, diska, plugga lite eller varför inte sova. Men allt annat än att sova känns för ansträngande så det får nog bli sängen snart, efter lite läsning och det obligatoriska god natt-samtalet till min bejb.


  Det här är min nya lugg. Den ser lite sned och vind ut på den här bilden men det gör den inte alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0