Take me to the backseat

Ja, alltså jag vill sitta i baksätet på den där minibussen nu nu nu! Kan man bli mer otålig? Johanna har köpt en målarbok och jag funderar på roliga bil-lekar. Imorgon ska matsäcken inhandlas. Sen bär det av!
Idag har vi haft hela två tentor på samma gång. Det är lite psykande när det dimper ner två tjocka häften på bänken framför en klockan åtta på morgonen men det gick nog skapligt till slut. Eftersom jag har pluggat ganska duktigt de senaste veckorna vet jag inte alls vad jag ska sysselsätta mig med nu när jag har ledig tid över för en gångs skull. Jag skulle kunna packa men hälften av kläderna hänger på tork fortfarande. Jag skulle kunna städa...men riktigt så uttråkad är jag inte. Jag skulle kunna sticka ut och springa av mig men det är jag för lat för. Och så kan jag ju skylla lite på att jag hade värsta lungsots-hostan tillochmed i söndags eller nåt. Är inte så pepp på att få tillbaka den och sen smitta ner halva klassen. Efter tentan idag tvättade jag i alla fall. Sedan tittade jag på en riktigt bra fransk film på tv. Kommer inte ihåg namnet på den dock, Monsieur...nånting. Har suttit för mycket vid datorn. Har diskat och lagat mat och tillbringat kvällen hemma hos Vera och Mats. Project Runway, Pussycat Dolls och äppelpaj med glass. Härligt! Och PCD är min nya hatkärlek. Jag hatar verkligen allt som har med programmet att göra men jag kommer att följa det slaviskt bara för att det är underhållande på ett så sjukt sätt.
Okej, dags att sova så att jag förhoppningsvis är lite mer produktiv imorgon. Sovmorgooon!

Kommentarer
Postat av: Vera

Americas next top- stripper ;)

2007-05-24 @ 12:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0