Hot Hot Heat

I morse vaknade jag av att jag trodde jag hade feber. Sen kände jag mig lite för frisk i övrigt för att kunna ha feber och insåg att det var Hyresbostäder som tagit sitt förnuft till fånga och vridit upp värmen i huset. Hurra! Nu kanske jag slipper sova i hellånga pyjmasbyxor och dunsockor framöver. Men det är mest vid sängen det är varmt eftersom den står precis vid elementet så jag har fortfarande tjocksockor på fötterna när jag går runt i lägenheten. Jag har pratat med min mamma i telefon i 45 min idag och blivit uppdaterad på ungefär hela släktens förehavanden. Nu längtar jag hem ännu mer och hoppas på att jag kan ta en liten weekendresa till Stockholm om några veckor. Hoppas, hoppas, hoppas.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

va? är det varmt i din lägenhet? här är det snudd på att jag får hacka hål på isen i handfatet på mornarna so to speak...FUSK!

2007-11-04 @ 00:25:37
URL: http://dagensingrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0