Stil in Berlin

Oroa er inte, jag har inga som helst ambitioner att göra det här till en modeblogg. Men jag måste få påpeka att Stil in Berlin är en fantastisk sida. Jag är ingen modeslav på något sätt, men om man nu ändå ska ha kläder på sig kan man ju göra det till något roligt. Därför söker jag inspiration hela tiden. Och fastnar för sidor som ovan nämnda, fulla med bilder på människor som är vackra, annorlunda eller bara väldigt märkliga. Och sedan ser jag ändå ut som världens tristaste i mina vardagskläder så fråga mig inte efter sambandet...Jag får inspiration hela tiden men det verkar inte räcka ända fram, det blir väl kortslutning någonstans på vägen förmodligen. Nåväl, det som var poängen här är att jag hade tänkt att jag (med lite tur) kanske hamnar på den där sidan någon gång om jag nu flyttar till Berlin. Jag kanske borde byta stil helt när jag byter land? Eller så gör man det per automatik när man flyttar till staden för att den är så fantastisk så att man själv också blir det. Jag har inte sett Berlins dåliga sidor än tror jag, så det är väl därför jag älskar staden så blåögt. Inser ni vilka förväntningar jag har byggt upp inför nästa år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0