Som ett brev på posten

Igår hittade jag ett avlångt, platt paket i min postbox. Mina skivor hade kommit! Och jag har inte lyssnat på dem än. Jag nästan känner hur de tittar förebrående på mig. Men idag ska jag liva upp tillvaron med lite ny musik. Vaknade i morse och kände mig fortfarande trött efter dryga nio timmars sömn och nu sitter jag här med en svag men irriterande huvudvärk. Det är bara regnet som saknas, men det lyser med sin frånvaro för ovanlighetens skull.
Jag har för övrigt upptäckt ett mönster i min skivsamling. Den består av ungefär lika delar kvinnliga solo-artister och band med endast manliga medlemmar. Med några undantag. Vad säger det om mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0