Anders och Måns i mitt hjärta

Det är onsdag. Det är tre månader till annandag jul. Det är lill-lördag men det gör inte dagen mer livad direkt. Jag är lika trött som vanligt, har en smått begynnande panik över ett PM som ska skrivas (som inte ens är ett PM) och över tentan nästa fredag. Jag tror att det är fler än jag som känner sig måttligt motiverade, måttligt pigga och måttligt sprudlande glada en dag som denna. Därför tänkte jag liva upp tillvaron lite med lite underhållning av högsta klass:

Kontorsstolsputtning

Anders och Måns. Mina nya idoler. Världen vore så mycket bättre om det fanns fler som dem.

Kommentarer
Postat av: kajsa

aah! anders och måns är BÄST! =D har hela säsong ett av deras program på datorn. dom är så underbara! =)

2007-09-28 @ 11:32:36
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0