Cut

När jag var 17 år hade jag så här långt och fint och mörkt hår:



Nu är jag lite sugen på att ha så långt hår igen, fast med lugg. Luggen har jag ju redan men mitt hår är bedrövligt kort. Det kommer att ta evigheter innan det blir så långt som jag verkligen vill ha det. Därför funderar jag på om jag ska våga mig på den där korta pojkfrisyren snart. Den som jag hoppas att jag ska bli sådär jättefin i. Men då är luggen ett hinder istället. För då måste den växa ut till en lång snedlugg, och medans den växer från kort pannlugg till lång snedlugg måste jag hålla på och fixa med tusen hårspännen och en halvliter hårspray varje dag. Det är jobbigt. Been there done that. För många gånger. Vilka I-landsproblem jag har. Bortskämda snorunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0