Top Model Stockholm

Varför heter programmet Top Model Stockholm när det är tjejer från hela Sverige som är med? Det amerikanska originalet heter ju inte Top Model Los Angeles. Varför låter det som att programledaren, Vendela Kirsebom, läser innantill så fort hon säger något? Varför är svenska tjejer så mycket tystare, lugnare och snällare än amerikanska? Och vackrare? Jag måste erkänna att jag saknar hysteriska Tyra lite, och de urflippade amerikanskorna. Även om de ser alldeles för typiskt amerikanska ut. Hälften brukar se ut som cheerleaders, och andra hälften som r'n'b-stjärnor.

Ja, jag erkänner att jag tittar på Top Model Stockholm, trots att det är en dålig kopia. Det finns något litet uns av spänning ändå. Och så längtar jag hem lite när jag tittar på det. Dessutom gillade jag att Efva Attling var med i kvällens program. Hon verkar hur tuff som helst! Fina smycken gör hon också.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kollade också på Top Model igår, jag blev lycklig för att Linda åkte ur. Härligt svenskt ordspråk: ger man sig in i leken får man leken tåla!!

2007-09-27 @ 14:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0