Nytt år, nya tag

Imorgon är det nyårsafton. Om ett dygn är det 2009. Det innebär att jag inte har så många timmar kvar på mig att utnyttja det här året innan det är dags att avlägga löften om att bli en bättre människa. Och jag tänkte nog inte blogga så mycket mer innan tolvslaget imorgon, men däremot tänkte jag bli bättre på att blogga ofta nästa år. Får se hur länge det håller. Jag har eventuellt ett mycket intressant gästblogg-projekt på gång också. Vi håller tummarna för det! Gott nytt år också!


Kommentarer
Postat av: kara

P-V! Ahahahaha! Hon lovade valrossen eller liknande från nyår:)

Hoppas nyårsfirandet var bra! massa kram och kraft för 2009.

2009-01-02 @ 10:40:10
URL: http://barakara.blogspot.com
Postat av: You can call me Lee

som allas vår hendrix sjöng i låten Purple Haze: Purple Velvet all in my brain... var det inte så? ;P

känner att Hendrixhånglet borde komma på en alldeles speciellt magisk dag. får fundera vidare på vilken bara.



29e maj?

2009-01-03 @ 02:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0