Tjuvlyssnat - nu även i Växjö!

En av mina absoluta favoritbloggar/hemsidor är Tjuvlyssnat. Underhållning direkt ur vardagen som kan pigga upp vilken trist februarimåndag som helst! Förra veckan hörde jag en del av en konversation som nästan skulle kunna kvala in på Tjuvlyssnat. Men den är inte riktigt så rolig att jag tänker skicka in den så jag återger den här istället:

Efter ett Core-pass* på VUGI
Tjej 1: Det här var ju ett riktigt roligt pass!
Tjej 2: Ja det tycker jag med, men det var väldigt mycket mage- och ryggträning och inget för ben och armar...

*Core = Ett styrke-, stabilitet- och balanspass med fokus på att stärka bålen. Mage och rygg vill säga.

Jag tycker att det här är jätteroligt! Men så är jag en elak, sarkastisk know-it-all också.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så underbart. Det är typ dom "men de mimade ju så dåligt" som två tonårstjejer uttryckte sig om "Walk the line" när Reese Witherspoon och Joaquin Phoenix sjunger själva... Här kommer en annan kul sida i samma stil: http://arga-lappen.blogspot.com/

2008-02-19 @ 15:47:48
Postat av: kajsa

mwahahaha! har suttit och läst massa på arga-lappen bloggen och satan va kul den är..! haha! tackar för tipset! =)

2008-02-21 @ 22:38:21
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se
Postat av: Linnea

Hanna: Tack för tipset! Jag har hittat min nya favoritsida :D

2008-02-22 @ 23:56:35
URL: http://neapop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0