Update

I fredags: Var jag ledig. Tog sovmorgon och åt frukost lääänge. Träffade Anni och åt lunch på Hermans. Det var sjukt gott och som vanligt blev jag sjukt mätt. Letade kläder på rean och kom hem med ett enda linne.

I lördags: Jobbade jag. Det var lika roligt som det brukar vara när man jobbar helg. Inte särskilt roligt alltså. Avslutade dock med grillat till middag, lite rödvin, lite godis och Guitar Hero. Förmodligen det roligaste spelet någonsin!

Igår: Jobbade jag också. Det var om möjligt ännu tråkigare då. Gjorde ingenting vettigt resten av dagen och var tvungen att gå och lägga mig innan finalmatchen var slut.

Idag: Är det måndag och jag har sovit dåligt. Det resulterar i trötta ögon och en begynnande huvudvärk. Dessutom är det jättetrist väder. Jag hoppas det är soligare i Finland där Vera är för hon fyller år idag! Och jag ska styra upp dagen genom att träffa Elin efter jobbet och äta/fika/prata om allt mellan himmel och jord.


Kommentarer
Postat av: Vera

:)

Det är soligt och ganska varmt här, men jag jobbar ju idag! Och just idag måste jag få alla jobbiga situationer och gnälliga kunder... Jag tycker att man borde få ledigt när man fyller år.

Tack för sms:set förresten!

Kramar!

2008-06-30 @ 13:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0