Det här med bojkott...

Först sa jag att jag aldrig i mitt liv skulle börja blogga. Sedan insåg jag att en blogg är ett alldeles utmärkt sätt att skriva av sig sina tankar och funderingar på så jag skaffade en. Sedan stod jag emot Facebook-hypen, vägrade att göra som alla andra och dras in i en värld där människor du har försökt glömma de senaste tio åren kan leta upp dig på två röda. Sedan åkte jag till Berlin och gjorde ett projekt där jag träffade ett gäng helt underbara människor från Belgien, Tyskland och Polen som jag i alla fall vill göra ett tappert försök att hålla kontakten med. Så jag faller för frestelsen, registrerar mig på Facebook och går med i vår nyskapade "hålla kontakten-grupp". Bojkotten är över. Jag är en i mängden nu. Förhoppningsvis en i mängden som lyckas hålla kontakten med sina nyfunna vänner.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad jag känner igen detta....Jag addar dig på facebook ikväll ;)

2008-03-25 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0