Familjen

Jag kan vara galet envis. Och jag kan bli rätt sur om jag inte får min vilja igenom eftersom jag ofta är så övertygad om att jag har rätt. Inte helt bra egenskaper kanske. Men det kan vara bra att vara envis också. Till exempel om man letar efter en låt som man tror sig veta är gjord av en viss artist, men man är inte säker. Och man kommer ihåg en enda textrad ur hela låten. Jag började leta i torsdags kväll. Nu hittade jag äntligen låten. Det lilla livet heter den och det var Familjen som låg bakom den, precis som jag trodde och den är riktigt bra! Liksom resten av Familjens låtar. Jag tror att jag har kommit in i en elektronisk musikperiod igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0