Hatkärlek

Jag har väldigt blandade känslor inför min c-uppsats. Jag hatar den för att jag inte kommer igång med skrivandet, för att jag känner mig så oinspirerad och omotiverad. Samtidigt vill jag ju skriva den och jag tycker fortfarande att mitt ämne är intressant. Jag tror dessutom att jag kommer att lära mig en massa av att skriva den här uppsatsen. Så varför går det inte? Varför låser sig allting så fort jag öppnar dokumentet och ska börja skriva? Jag som brukar kunna pussla ihop texter lätt som ingenting. Nu är det i alla fall påsklov och då får man ta paus från allt vad skolarbete heter. Jag ska ägna kvällen åt att packa ihop min väska inför morgondagens resa. Ungefär 11 timmar ska jag vara på resande fot. Tur att jag har en Ipod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0