Jag vill åka till Norrland. Nu!



Började dagen med att se den här videon och fick en väldig längtan efter Norrland, närmare bestämt Umeå. För mig är Umeå något avkopplande, lugnt, skönt, bekymmersfritt. Den staden är bra för mina stressade huvudstadsnerver och min hjärna som går på högvarv.
Nu har jag ju tjatat om att jag vill ha vår rätt länge men jag gillar snö också. Särskilt när det ser ut som i videon. Och snö i Norrland och snö i södra Tyskland är två helt olika saker. Faktiskt. Men om det nu ska bli vår, och kanske tillochmed sommar snart, så har jag förberett mig genom att köpa kanske världens finaste bikini. Märkligt nog så fanns det en överdel och ungefär 15 trosor kvar när jag köpte min. Är det ingen annan som vågar ha riktiga 50-talstrosor med hög midja eller? Det finns i alla fall hopp om att det blir vår på riktigt här snart för idag svettades jag i min vinterjacka.

Kommentarer
Postat av: Annaskruttan

Hej tjejen! Hur har du det där nere? Är de där 50-talstrosorna egentligen ett par lederhosen du köpt? ;) Fick din bloggadress av Johan då jag nämnde att jag själv precis startat en egen :) Tänkte bara säga hej och önska en trevlig helg! Kramen

2009-03-28 @ 19:39:28
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0