K to the Ö to the L to the N

Allt är faktiskt inte pest och pina i mitt liv just nu. Allt är inte förkylning, huvudvärk, en lägenhet som behöver städas och tyska grammatikövningar. Om exakt en månad, den 6:e november, åker jag nämligen till Köln med ett gäng andra studenter här från Växjö! Resan bokade vi helt spontant förra veckan efter att en av de ursprungliga resenärerna inte kunde hålla tyst om en planerad "guys trip". Därför är vi nu ungefär 15 personer som åker, och för tillfället är vi fler tjejer än killar. Hah! Jag längtar redan! Jag har bara sett Köln från ett tågfönster när jag gjorde min tågluff med Maria 2006 och är väldigt nyfiken på staden. Att jag redan har börjat fundera på hur jag ska packa komprimerat för att uppfylla kraven för handbagage såhär en månad innan avresa kanske säger en del om hur pepp jag är.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad roligt =) Vi kanske kan boka in en träff efter det, ska kolla mitt schema så får du kolla ditt.

2009-10-07 @ 19:58:44
Postat av: Linnea

Ja det ska bli jättekul! Jag har en tenta den 16/11 men efter det lugnar det nog ner sig lite :) Vi skriver våra uppsatser parallellt med våra andra kurser men att ta ledigt en helg är inga problem tror jag!

2009-10-08 @ 12:15:03
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0