Lördagkväll

Idag har jag gått utanför dörren med utsläppt hår och utan mössa för första gången sedan jag klippte mig den 26:e augusti. Jag ska inte säga att jag trivs med håret än men det ser bättre ut. Min lugg har dock blivit väldigt lång igen så den måste klippas snarast. Den enda fördelen med att den är så lång är att man slipper göra någonting åt ögonbrynen eftersom de inte syns! Idag är det lugn hemmakväll som gäller. Veckan har bland annat bjudit på galen födelsdagsfest (tisdags), dinner party med mat från halva världen (torsdag) och öl och svettig dans till grym musik på Kafé DeLuxe (igår). Hela veckan har jag varit tröttare än tröttast och varken haft motivation eller inspiration till att plugga men har ändå tillbringat en del tid i bibblan. Igår var vi på vippen att stanna hemma på kvällen men vi ändrade oss i sista stund, bytte kläder och hängde med resten av förfesten in till stan och Växjös snyggaste klubb. Vilket var så värt! Idag vaknade jag strax innan halv tolv, segade mig upp ur sängen och satt i bibblan i två och en halv timme. Vet inte hur mycket det gav dock, men någonting har jag i alla fall gjort idag. Resten av kvällen ska jag tillbringa i soffan med chips och "Little Miss Sunshine". Imorgon står tvätt, plugg och städning på schemat. Roligare kan man ju ha en söndag men måste man så måste man!

  Ja, jag ser trött och nollställd ut, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0