Nyårslöften...

...är ju i princip till för att brytas max två månader senare när man tröttnat på att träna fyra gånger i veckan, bara äta godis på lördagar eller något annat som känns som en jättebra idé på nyårsnatten. Därför brukar jag hålla mig ifrån det här med att lova en massa saker inför det kommande året. Men i år tänkte jag att jag skriver mina nyårslöften här så att jag blir påmind (?) ifall jag skulle få för mig att bryta dem. I år tänkte jag att jag skulle:

- Springa en mil, och naturligtvis träna inför detta. Kanske är 2011 det år då jag blir en fullfjädrad joggingnörd?
- Lära mig att sy på min symaskin. Jag har x antal kjolar och klänningar köpta på second hand som måste fixas till. Och ett köksfönster utan gardin
- Fixa lägenheten så att den är helt klar och precis så fin som vi vill ha den. Den här punkten är jag ju inte själv om så det kanske blir aningens lättare (eller svårare eftersom vi är två som ska komma överens).

Lycka till till mig!

Kommentarer
Postat av: maria

Jag ska promenera mer, i intevaller. Jogga har jag aldrig fastnat för men vem vet? Älvsjöskogen nästa!



Jag blir så glad att du kommenterar och tackar ödmjukast. (Oj vad stort det lät, hehe, men duu vet att jag menar vartendaste ord!)



Loppisrunda måste inplaneras, liksom museibesök. Jobbar ju varje helg nu ett tag framöver men sen så, vi får bestämma något!

2011-01-16 @ 07:37:28
URL: http://mifen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja, promenera är sjukt bra, och roligare än att jogga. Jag tycker inte att det är jättekul att jogga egentligen, men det är en ganska enkel träningsform!

Loppisrunda var längesen så det måste vi absolut styra upp. Men vi ses väl redan på fredag, på Cirkus Cirkör-föreställningen?

2011-01-17 @ 18:35:38
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0