I vår brevlåda

I vår brevlåda, eller ja brevinkast, så kommer det oftast bara fönsterkuvert från diverse myndigheter, bonusbesked från ICA, en lokaltidning med jämna mellanrum och lite reklamblad från H&M då och då. Men ibland har man tur! Då kan det komma två fina paket en och samma vecka:



Den här VANN jag! Helt sjukt! Jag vinner verkligen aldrig någonting och sen dimper det ner ett signerat Jenny Wilson-dubbelalbum bara sådär.



De här vann jag tyvärr inte. Jag fick beställa dem och vänta i tre veckor på att få dem efter att ha varit i sju olika butiker där de var slut. Så är det när man ska ha likadana skor som Stockholms alla modebloggare. Men nu är de mina och jag har dem varje dag. Nästan. Försöker bortse från hur vansinnigt det är att betala 700 spänn för ett par tygskor.

Kommentarer
Postat av: helena

så skorna kom tillslut! minns att du väntade på dem när vi sågs! ja en ny glassnyhet vore inte dumt, inte parkteater heller, synd bara att utbudet i juni är så glest, bara pjäsen bröllopet om jag minns rätt. däremot var augusti fullsmockat med godbitar! ha det gott! kram!

2011-06-08 @ 21:06:17
URL: http://komketchup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0