Och så lite mera hår

Man kan ju tro att jag inte gör något annat än att gå till frisören och sedan skriva om det här, men nu har jag faktiskt varit och klippt mig igen. Håret blir bara kortare och kortare för varje gång och jag börjar undra om det är samma sak med hår som med piercings och tatueringar, att man bara vill fortsätta när man väl har börjat. Nu har jag ju inga tatueringar (än så länge i alla fall) och bara en piercing men det verkar ju som att folk i största allmänhet gärna skaffar en tatuering eller piercing till när de väl har gjort en. Sedan blir det en till, en till och en till. Hur som helst, idag när jag var hos frisören bad han mig vänta en minut och sprang bort till en dator för att kolla något viktigt. Sedan visade det sig att han hade bildgooglat lite och så frågade han hur kort jag kunde tänka mig att klippa håret innan han visade mig den här bilden:


Källa

Så nu ser jag ut som Emma Watson ungefär, minus rådjursögonen.

Kommentarer
Postat av: Vera

Meh, du kan ju inte skriva dethär och sedan inte visa ett foto pa dig själv!! vill se :)

2011-10-20 @ 15:52:13
Postat av: Johanna

Instämmer med Vera. Du måste lägga upp en bild nu!

2011-10-20 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0