Nyklippt

Idag har jag varit hos frisören och klippt håret ännu kortare. När jag förklarade hur jag tänkte sa min frisör "Ja men vi kör på lite kortare nu till hösten, lite mer 60-tal, det blir fint!". Sedan åkte jag hem och slog på tv:n där SVT 1 visar en film från 1967. Jag har nästan exakt samma frisyr som den kvinnliga huvudrollsinnehavaren. Sjukt nöjd! (Bild på håret kommer snart!).




Jag har tagit ungefär 25 bilder på mitt hår men frisyren vill inte riktigt fastna på bild. Man ser inte riktigt hur kort håret faktiskt är. På de här bilderna ser det ungefär ut som första gången jag klippte av allt även fast det är mycket kortare nu! Så jag slänger in en exempelbild på hur det faktiskt ser ut i verkligheten. Nu återstår bara att se om jag lyckas fixa håret lika snyggt som frisören gjorde...


Ungefär såhär ser det ut, inbillar jag mig.

Kommentarer
Postat av: Vera

Ah vad skönt! Jag vill se :)

2011-09-06 @ 21:48:52
Postat av: Johanna

Jag vill också se! :-)

2011-09-07 @ 16:37:28
Postat av: Johanna

Såå snyggt!!

2011-09-07 @ 20:32:13
Postat av: Vera

Shiiit vad kort! Du är sa modig, jag skulle aldrig vaga...men sa fint är det :)

2011-09-07 @ 20:56:09
Postat av: helena

så himla himla fint! du passar verkligen i den frisyren! önskar jag var lika modig! tack för senast också, det var väldans trevligt att gå runt i våra hoods och kika i varandras lägenheter! kram

2011-09-07 @ 21:36:58
URL: http://slasktratt
Postat av: Maria

snyggt, snyggt, det klär dig så!

Och jaa, min halsduk är en sådan där jättestor snodd, varm och mysig. Hade lite av favvo-parfymen på också, för att göra det ÄNNU bättre.

2011-09-11 @ 15:30:36
URL: http://mariasomsagt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0